navigatie overslaan
Opvallende signing met filmische beelden moet aantrekkingskracht verbeteren

Nieuwe uitstraling voor Tourist Info Punten in Zwolle onthuld

  • 2 minuten leestijd
  • 2 augustus

Met veel enthousiasme presenteren Zwolle Marketing en de gemeente Zwolle de vernieuwde uitstraling van de Tourist Info Punten (TIP's) in de stad! De punten hebben een frisse en aantrekkelijke look gekregen. Dit maakt de TIP's niet alleen beter zichtbaar, maar zet Zwolle ook extra in de schijnwerpers als creatieve en experimentele Hanzestad. De nieuwe signing zorgt voor een duidelijke herkenbaarheid, zowel voor de bezoekers als voor de inwoners van Zwolle.

Opvallende verandering op iconische locaties

De drie TIP's, gevestigd in Van der Velde in de Broeren, ANNO Stadsmuseum Zwolle en het Zwolse Balletjeshuis, stralen als nooit tevoren. Dankzij het creatieve werk van grafisch ontwerpbureau Studio Neon is er een filmisch kunstconcept gecreëerd dat opvalt en verwondert. Dit concept nodigt niet alleen bezoekers uit om de stad te ontdekken, maar ook Zwollenaren, om de eigen stad met nieuwe ogen te bekijken. Met nieuwe raam- en vloerstickers en inspirerende filmbeelden wordt de stad op een unieke manier gepresenteerd. Alida Hilberdink, Brandmanager van Zwolle Marketing, zegt hierover: “We zijn trots dat we, in samenwerking met de gemeente Zwolle en de Tourist Info Punten, een creatieve en zichtbare uitstraling in Zwolle hebben kunnen realiseren!”

Een nieuwe beleving voor iedereen

Niet alleen buiten, maar ook binnen is de zichtbaarheid verbeterd. Zo kunnen bezoekers nog makkelijker hun weg vinden naar de gastvrije medewerkers van de informatiepunten. De nieuwe beelden zijn ontworpen om zowel bewoners als bezoekers te inspireren om meer van de veelzijdige Hanzestad te ontdekken. Zwolle staat klaar om je te verrassen – kom langs bij de vernieuwde Tourist Info Punten en ervaar het zelf!

Wat vind je van de informatie op deze pagina?